(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

چی عشق تو نگاهتو داغون و نابود کرده؟؟؟              آتیش عشقمون و کی خاکسترو دود کرده؟؟؟

حرفای پر مکر کدوم گرگی تورو مغرور کرد ؟؟؟       کی تورو از دلم ربود کی تورو از من دور کرد؟؟؟

کی نقطه ضعف منو دید کی دستاتو ازم گرفت؟؟؟         اون همه اشتیاق چی شد کی از چشات پسم گرفت؟؟؟

رفتن تو به قلب من ضربه ی سنگینی کوبوند              مهلت نداد یه لحظه بم تموم دنیامو سوزوند



نظرات شما عزیزان:

مهرداد
ساعت14:27---23 مهر 1390
سلام.وبلاگ شما هم جالبه و ممنون كه لينكم كردي

hedy
ساعت14:00---23 مهر 1390
سلام عزیزم وبت جالب بود تمام مطالبتو خوندم خیلی قشنگ بود

پرنیان
ساعت11:25---23 مهر 1390
هیچ وقت نگذارید در کوهپایه های عشق کسی دستتان
را بگیرد که احساس میکنید در ارتفاعات ان را
رها خواهد کرد


غریبه
ساعت22:26---22 مهر 1390
رفتن تو به قلب من ضربه ی سنگینی کوبوند مهلت نداد یه لحظه بم تموم دنیامو سوزوند



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
جمعه 22 مهر 1390| 18:36 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§